I’ve Been Tagged By Tushuxxx

Hell Yeah I’ve been tagged by Tushal 😀 For some this may be a curse, but personally I like it since I’ll use this to make some fun….héhé

tag.jpg

Top 5 quotes/lines

– You’re In The Jungle Baby, Wake Up Its Time To Die!!

– My Lifestyle Determines My Deathstyle

– Music Is My Religion

– When The Power Of Love Will Overcome The Love For Power, The World Will Know Peace

– Kenny is really small (ene nain)!!! Nobody will ever be able to prove the contrary (ROFL)

– A Kenny is the smallest thing that exist in the universe (6eme sa) 😛

5 Things I’d Love To Do Before I Die

– Play all the guitars that exist. (Slash, Zakk Wylde, Kirk Hammett & Steve Vai signature guitars are my top priorities 😛 )

– Be the best Guitarist in the World….lolz

– Possess a Ranch

– Just lay around….Working Not Allowed

– Put Kenny, Tushal & a crocodile in a cage (ROFL, I’m yearning for that scene)

5 Things I Will Not Do Even If It Kills Me

– Travesties 😛

– Smoke

– Stop listening to music

– Stop using the internet

– Refuse another proposal of virtual sex with Tushal (trop rofl)

5 Things I want to Say and Never Will

– I suck…lol

– I’m the most pervert person on this planet 😛

– I hate to say welcome in introduction section on forums

– Tushal coumant ene abriti….ROFL

– Kenny pa nek physiquement tipti (nain), mais aussi mentalment, so cerveau fonctionne pareille coumant ene zanfan CPE…LOL

– Fuck mone fini dir tou sa ki mo pa bizin dir :S

5 Things I Do When I’m Away From The Public

– Ene ta zafer immonde…Mo pa capav dir tou….. 😛

– Ki banne nisa mo pou prend zordi…Sa kan mo fek lever le matin ki mo pense a sa lol

– Coquin manger & boire 😀

– Fer beaucoup physical exercises….Si mo pas fer sa mo pou vine mari gros.

– Dream of guitars more than girls….Mo Normal moi hein, talére zot pense lot zafer la.

5 Things I’ll Make You Wish You Didn’t Do, If You Did

WTF!! Pa p comprend ki pou ecrire :S

My dear Victims are: Jevin, Morinn, Yashvin, bbZush & Roushdat.  Mo hope zot accepter lol

9 Responses

  1. lol! mo pou post mo bne reponse imper pli tard lor mo blog! 😛

    lol! to reve bne guitar asoir? hihi! i bet to conten bne tifi ki ena 1 ta curves kumen 1 guitar acoustic! 😛

  2. m pitier Kenny ek Tushal 😐

  3. @Morinn: Banne curves la mari seryé, mais l’avantage guitar la c’est que li pa complain ene ta coumant banne tifi 😛

    @bbZush: Banne la pa c’est ki to penser (moi non plus), si to ti lor nou previous forum la, to ti pou sauver le pemier jour mem lol

  4. ki couyonade sa slash..to bsn bez mo meme dan cage r kenny n crocodile?rofl..to koner si crocodile la commence laugh quan li trouve kenny..lmao..pou en mari scene sa..lol..
    wai..many pa pou cmprnd ki nu ban bon cam ki nek met nissa..n prnd nissa..lol..

  5. […] been tagged by Koonul and well, it’s only now that I’m… uh… replying to […]

  6. “Mo mem pli grand capon, mo prend moi pou ene grand mari acoz zot pa capav koné kisanla mo été. Samem coumant ene fam p!t!n mo post banne comments kk lor banne blogs”

  7. Hey dude hope you liked my post editing power 😀

    Come and post more shit & I’ll continue to edit them 😉

  8. Hello, just stoped by the comment section to thank you for the work you have been doing so others can enjoy your blog with a morning cup of coffe 🙂

  9. My pleasure dude 😉

Leave a Reply

